900493258-1024x1024

NAJEM DAVČNE BLAGAJNE

Najem davčne blagajne

  •  prenosna baterijska davčna blagajna ali stacionarna davčna blagajna

  • s slovenskim programom, ki ustreza zahtevam FURS-a

  • enostavna za uporabo

Za ponudbo preko spleta izpolnite spodnji obrazec

    Glede na potrebe lahko izbirate med:

    Prenosno baterijsko davčno blagajno, ki:

    • je malo večja od pametnega telefona in zato zelo priročna

    • je idealna za prodajo na terenu, stojnicah, salonih…

    • se jo lahko uporablja povsod, tudi kjer ni električnega napajanja

       

    Prenosna baterijska davčna blagajna

    Davčno blagajno na električno napajanje, ki:

    • ima pregleden ekran z artikli

    • je kompaktna

    • je primerna za strežbo pijač, dogodke, prireditve, trgovine…

    Davčna blagajna AltaPOS - A108

    Kaj potrebujem za najem blagajne?

    1.) Podatke podjetja/društva… (naziv, naslov, davčna številka)

    2.) Seznam blagajnikov z njihovimi davčnimi številkami

    3.) Seznam artiklov s cenami

    4.) Veljavno namensko digitalno potrdilo (brezplačno, preko portala e-Davki)

    Najem davčne blagajne Alta PC Biro POS ikona

    Zakaj izbrati najem davčne blagajne pri nas?

    • Nudimo celovito rešitev – priprava blagajne, vnos artiklov, vnos blagajnikov,
      vnos namenskega digitalnega potrdila, izposoja predala za denar…

    • Tehnična podpora v primeru težav (možnost povezave na daljavo)

    • Uporabljamo slovenski program, enostaven za uporabo

    • V interesu nam je zadovoljstvo strank z najemom davčne blagajne

    • Poskrbimo tudi za potrošni material (termo role)

    • Po končanem najemu vam pošljemo izpise/poročila iz blagajne

    • Potrudimo se, da stranki čim bolj olajšamo celoten postopek najema

    Potek najema davčne blagajne Alta PC Biro AP08

    Potek najema davčne blagajne:

    1.) Pošljete nam povpraševanje preko zgornjega obrazca

    2.) Na vaš e-mail, vam pošljemo nov obrazec, v katerega vpišete vse potrebne podatke

    3.) Posredujete nam namensko digitalno potrdilo ter izpolnjen obrazec

    4.) Blagajno pripravimo v najkrajšem možnem času

    5.) Obvestimo vas o prevzemu oziroma dostavi blagajne

    6.) Po končanem najemu nam blagajno vrnete, mi pa vam pošljemo izpise iz blagajne

    Blagajniški program:

    ✓ pregleden

    ✓ enostaven za uporabo

    ✓ s samodejnim arhiviranjem (shranjevanje v oblaku)

    Alta PC Biro - Najem blagajne
    Blagajniški program davčne blagajne Alta PC Biro

    Pogosta vprašanja:

    Uporaba blagajne je zelo enostavna, zato posebnega predznanja ne potrebujete.

    Da, v kolikor vam uporaba še ni znana, vam pokažemo in razložimo postopek uporabe blagajne.

    V času najema blagajne vam nudimo tehnično pomoč na daljavo.

    Da lahko blagajno pravočasno pripravimo, moramo imeti vse potrebne podatke vsaj 3 dni pred želenim terminom najema.

    Da, poskrbimo tudi za potrošni material (termo role).

    Da, izposoja predala je vključena v ceno najema blagajne.

    Da, po dogovoru je blagajno možno najeti tudi za daljše obdobje.

    Ne, v kolikor imate vzpostavljeno internetno povezavo so vsi računi avtomatsko davčno potrjeni in vam ob koncu najema ni potrebno narediti dodatnega zaključka.

    V kolikor najamete blagajno z električnim napajanjem, potrebujete 1 električni priključek, saj je tiskalnik del blagajne in ne potrebuje svojega napajanja. Za davčno potrjevanje računov pa potrebujete še internetno povezavo (Wi-Fi / Hot Spot prenosna dostopna točka…). Če najamete baterijsko blagajno, potrebujete le internetno povezavo.

    V tem primeru, lahko vzpostavite internetno povezavo preko Hot Spot prenosne dostopne točke preko vašega telefona ali preko SIM kartice, ki jo vstavite v napravo.

    Da, blagajna deluje in izdaja račune tudi v primeru, če internetne povezave nimate.
    POZOR! V tem primeru računi NISO davčno potrjeni. Po končani uporabi bo potrebno na blagajni vzpostaviti internetno povezavo in odpreti program, da se računi samodejno davčno potrdijo. Računi morajo biti naknadno davčno potrjeni najkasneje v roku 48 ur oziroma v trenutno veljavnem zakonsko določenem roku.

    (*za pozno naknadno potrjevanje ne odgovarjamo)

    Da, ob koncu najema vam pošljemo izpise iz blagajne (dnevnik prodaje, prodani artikli, kontrolni trak). Lahko pa si izpise shranite tudi sami.

    Več o najemu davčne blagajne si lahko preberete tudi v članku Najem davčnih blagajn

    Za ponudbo preko spleta izpolnite spodnji obrazec

      Potek najema davčne blagajne