Najem davčne blagajne
Organizirate dogodek, prireditev, veselico ali potrebujete davčno blagajno za sejem/stojnico? Potrebujete davčno blagajno za prodajo na terenu, v manjši trgovini ali salonu?
Iščete nekoga, ki nudi najem davčne blagajne?
Tukaj smo za vas, nudimo najem davčnih blagajn. Sporočite nam vaše želje in potrebe, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša izkušnja z najemom davčne blagajne potekala hitro in enostavno.
Glede na vaše potrebe/želje lahko izbirate med različnimi blagajnami:
- PRENOSNA BATERIJSKA DAVČNA BLAGAJNA*
Ta je zaradi svoje velikosti zelo priročna. Prenosna baterijska davčna blagajna je malo večja kot pametni telefon, zato je idealna za tiste, ki prodajate na terenu, stojnicah ipd. Funkcije baterijske blagajne so enake kot pri davčni blagajni na električno napajanje, prednost je le, da je zaradi baterije uporaba možna povsod, tudi kjer ni električnega napajanja.
*Slike naprav so informativne. Na voljo za najem imamo več modelov naprav.
- DAVČNA BLAGAJNA NA ELEKTRIČNO NAPAJANJE*
Davčna blagajna na električno napajanje je primerna za dogodke, prireditve in trgovine. Je kompaktna in s preglednim ekranom z artikli.
*Slike naprav so informativne. Na voljo za najem imamo več modelov naprav.
Naše davčne blagajne imajo slovenski program, ki je pregleden in enostaven za uporabo.
Postopek najema blagajne
Najem blagajne je zelo enostaven.
Na naš mail (prodaja@alta-pcbiro.si) ali preko obrazca na spletni strani (klik) oddate povpraševanje za blagajno. Na podlagi vaših zahtev oziroma želj vam svetujemo glede izbire primerne davčne blagajne.
Po prejetem povpraševanju vam pripravimo ponudbo. Po potrjeni ponudbi, blagajno pripravimo in se dogovorimo za prevzem.
Podatki, ki jih potrebujemo za pripravo blagajne so:
- podatki podjetja/društva (ime, naslov, davčna številka)
- seznam artiklov s cenami
- seznam blagajnikov in njihove davčne številke
- termin kdaj boste blagajno potrebovali
- število blagajn, ki jih potrebujete
- vrsta blagajne (prenosna – baterijska ali stacionarna)
- namensko digitalno potrdilo*
- vaše želje glede izdaje dodatnih listkov/računov naročil (za šank)
*V primeru, da namenskega digitalnega potrdila še nimate, ga naročite tako, da oddate vlogo na portalu e-Davki. Gre za brezplačno potrdilo v elektronski obliki in je namenjeno za izvajanje davčnega potrjevanja računov. Obrazec, ki ga prejmete pošljete nam na email (prodaja@alta-pcbiro.si).
Ko imamo vse podatke, davčno blagajno za vas pripravimo v najkrajšem možnem času. Blagajno prejmete v najem pripravljeno za prodajo.
Ob prevzemu davčne blagajne vam pokažemo postopek uporabe blagajne, s čimer zaradi enostavnosti uporabe programa ne boste imeli težav. Postopek uporabe blagajne vam lahko razložimo tudi preko telefona.
Prav tako vam nudimo tehnično podporo v času najema blagajne, le ta pa je vključena v ceno.
Nudimo vam tudi potrošni material (termo rolice).
Po končanem najemu
Po končanem najemu nam blagajne vrnete v takšnem stanju, kot ste jih prevzeli. Mi pa vam na email pošljemo poročila o prodaji.
Imate še kakšno vprašanje? Pišite nam na prodaja@alta-pcbiro.si, z veseljem vam pomagamo 🙂
Sledite nam na družbenih omrežjih, kjer objavljamo ponudbo in novosti 🙂